Wie zijn wij

Tennisclub Vlieland, oftewel TCV '91 is een gezellige tennisvereniging op het mooie eiland Vlieland.

Waarom tennissen bij TCV? Wij zijn een tennisvereniging voor spelers van álle niveaus. Wij verwelkomen ervaren en niet-ervaren spelers. Tennis is een leuke en gezellige sport. Je bent lekker buiten en vindt naast het spelen op de baan een stukje gezelligheid in ons match point Café.

Als je lid bent van onze vereniging kan je tennistraining volgen voor beginners of gevorderden. Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden.

Er worden geregeld toernooien en andere evenementen georganiseerd, zowel overdag als in de avond, waaraan al onze leden, maar ook badgasten kunnen meedoen. Voor zowel echte ‘cracks’ als recreanten is er genoeg te doen op onze vereniging.

Natuurlijk kan je ook veel informatie op deze website vinden.  Maar ook op Facebook kun je ons volgen.