Vrijwilligers

Vrijwilligers? Graag! We zijn voortdurend op zoek naar vrijwilligers zoals commissieleden, toernooileiders en barbezetting. Als je vrijwilliger wilt worden, meld je dan aan bij het Bestuur of bij de betreffende commissie.

Wat houdt vrijwilligerswerk precies in? Is het iets voor mij? Wat wordt er van mij verwacht als vrijwilliger?

Hoe meer vrijwilligers, hoe minder werk! Dus alle hulp is welkom. Als is het een enkele keer!

Het vrijwilligerswerk bestaat uit bijvoorbeeld het draaien van bardiensten tijdens toernooien, competitieavonden en tossmomenten.

Heb je twee rechterhanden, dan ben je van harte welkom om de kluscommissie te ondersteunen met onderhoudswerkzaamheden aan de baan en het clubhuis.

Is poetsen meer jouw ding? Het clubhuis vraagt ook af en toe om een flinke poetsbeurt en ben je zeer welkom om de poetscommissie te ondersteunen.

Dus… meld je snel aan via info@tennisclubvlieland.nl